Бранд история
Създаване
KATINA е създадена през 1997 година в град Добрич, България от Катя Христова Петрова. Семейната компания регистрирана като едноличен търговец се фокусира върху търговия със слънцезащитни продукти.
Трансформация
Със своята мисия да направи нововъведения на традиционния пазар за щори, където ще се акцентира върху функционалността, KATINA стартира производството си в малка сграда от около 50кв.
Мода
KATINA e израз на стил и индивидуалност. Тази визия е това което движи творческото развитие на своя връх.
Професионализация
Катина навлиза сериозно в перспективите на сектора, стартирайки производството на прозорци и врати и всички видове слънцезащитни продукти. Проекта на професионализация обхвана: разширяване на производствените сгради от 12 000кв. м., внедряване на високо технологични машини, професионални обучения и инженеринг , сертификация.
Развитие
Изграждането на мострени зали в големите областни градове на територията на страната ни, разширяването на дистрибуторската мрежа и периметъра на износ, продължаващата професионализация, организация и маркетинг, изразяват развитието на КАТИНА , която е направила през последните години.
Универсален растеж
През първите три месеца на тази година KATINA изпитва сериозен тласък на стратегически партньорства с клиенти за разработване на концепции, съобразени с техните пазари. Името на марката KATINA набира популярност в европейски мащаб.
Бранд история
Създаване
KATINA е създадена през 1997 година в град Добрич, България от Катя Христова Петрова. Семейната компания регистрирана като едноличен търговец се фокусира върху търговия със слънцезащитни продукти.
Трансформация
Със своята мисия да направи нововъведения на традиционния пазар за щори, където ще се акцентира върху функционалността, KATINA стартира производството си в малка сграда от около 50кв.
Мода
KATINA e израз на стил и индивидуалност. Тази визия е това което движи творческото развитие на своя връх.
Професионализация
Катина навлиза сериозно в перспективите на сектора, стартирайки производството на прозорци и врати и всички видове слънцезащитни продукти. Проекта на професионализация обхвана: разширяване на производствените сгради от 12 000кв. м., внедряване на високо технологични машини, професионални обучения и инженеринг , сертификация.
Развитие
Изграждането на мострени зали в големите областни градове на територията на страната ни, разширяването на дистрибуторската мрежа и периметъра на износ, продължаващата професионализация, организация и маркетинг, изразяват развитието на КАТИНА , която е направила през последните години.
Универсален растеж
През първите три месеца на тази година KATINA изпитва сериозен тласък на стратегически партньорства с клиенти за разработване на концепции, съобразени с техните пазари. Името на марката KATINA набира популярност в европейски мащаб.